2 Februari

2007-02-02 @ 22:02:12

Redan har det gått en månad och lite till sen vi invigde det nya året. Hela januari är borta, och nu står mysiga februari här. Jag gillar februari, inte nog med att en del fyller år (Nikita är en av de), utan det händer ju en massa också.
Det är ju till exempel alla hjärtans dag och fettisdagen. JA! :D På fettisdagen får man ju äta hur många semlor man orkar och på alla hjärtans dag så brukar det vara über mysigt. Jag längtar!
Men en sak jag även längtar efter är bättre väder. Jag tycker, som de flesta andra, att vi människor gnäller för mycket på värdet, men ibland kan det faktiskt vara värt det, som t.ex. nu; jag menar, jag pallar inte med den här hala snön. Jag halkar bokstavligt talat heeeela tiden.

Kommer ni ihåg att jag köpt ett par blåa manchester-byxor? De som kom från Ginas rea och var ja, blåa och i manchester. Jag var lite osäker på de, men när jag fick reda på att det var öppetköp och bytes rätt så tänkte jag Äh, what the hell och slog till på de trots min ösäkra känsla. Nu har jag i alla fall lärt mig att man alltid ska tro på sin inre magkänsla och inte luras av den yttre (haha, vad kan man säga så?). Alltså ska jag lämna tillbaka de.

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback