The Voice igår

2007-08-19 @ 18:11:49

Blev påmind av Hedvig att skriva om gårdagens Voice '07 konsert. Hade ju glömt att skriva om det.

Det var galet mycket folk på kungsan igår, kan jag börja med. Jag som bott på runt sex olika ställen i Stockholm såg/träffade därför en massa personer som jag kände igen. Det var nästan lite sorgligt, speciellt när jag träffade några tjejer från Akalla som jag en gång vart bästa kompis med och delat massa minnen tillsammans med. Jag tror nästan att jag fick tårar i ögonen.

Fast sen ska jag ju berätta lite om konserten i sig och inte bara om vårt luff fram och tillbaka.


Först när vi kom till kungsan trängde vi oss lite fram, men inte mycket, för vi hade lärt oss från Nrj in the park att det skulle bli jobbigt.
Vi stog typ och väntade i runt 20 minuter på att allt skulle börja. De där 20 minuterna gick så snabbt, men det kan bero på att vi alltid gjorde nåt. Dansade och flummade är ju bara två saker. Gud, jag tror de som stog runt om oss blev lite små arga för allt vi gjorde. Sorry, men det är konsert guys.

Haha, jag kommer ihåg hur vi försökte komma med på storbildsskärmen, men att de inte ville filma mot vårt håll. Fast Hedvig såg man ju två hela gånger där. Haha, ni skulle höra när jag såg henne på skärmen, jag typ halvskrek "men hallååå, hon känner jag ju! Det är HEDVIG!"

Artisterna som kom var faktiskt inte de bästa, men de var ändå värda att lyssna på. En del i alla fall.
Jag vet inte varför, men KNA connected är så sköna. Älskar deras låt "Back when i was" och typ den andra de sjöng (låtnamnet någon?). Älskade speciellt när den långa killen i gänget sjöng "i'm a really nice guuuuuuuy"

Bilden ?http://www.thevoice.se/commonfiles/files/21477.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.
(bild: The voice)

Förresten, vet nån varför inte Coolio kom? Han skulle ju vara där! Eller var det bara jag som missade honom?

Kommentarer
Postat av: hedvig

:D

2007-09-15 @ 12:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback