Shopping-attack, typ

2007-08-13 @ 22:18:27

This it how it starts: jag, Gisella, Dita, Emelie & Nikita skulle äntligen träffas idag ALLA tillsammans vilket vi inte riktigt gjort på mer än en månad. Vi tog det lungt, fikade/åt på donken och när vi precis skulle ut därifrån får jag en sån där jag-MÅSTE-shoppa-något-nu-attack. De andra ville egentligen inte in i någon butik alls, men jag fick de att gå in i åtminstonde två. Själv smet bokstavligt talat jag och Nikita till två affärer när de andra inte såg. Och det var tur det för i en av de (Lindex) hittade jag en så mysig höst-tröja i senapsgult för endast 49 kronor!
Och i den butiken jag fick gå in på (Gina Tricot) hittade jag en skön, lite maskulin tröja. Egentligen tvivlade jag lite på den, men slog till ändå. 199 kr fattigare var jag när jag gick ut ur den butiken.

image459

Efter den ganska korta shoppingrundan stack vi till farsta badet och bara chillade på bryggan med fötterna i sjön. Härligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback