Ett hav av begär

2007-08-14 @ 00:12:17

Snart blir jag sinnessjuk. Så mycket fina kläder ute i butikerna just nu och jag vill ju förståss ha ALLT. Men det går ju såklart inte när man har en sån budget som jag har. Det ända sättet att visa det här är att skriva en lista. Det är nog nästan den ända lösningen. Men det gör jag inte idag, det får bli imorgon istället. Är för förvitrrad för att ens börja på en nu.

image460
En bild från marocko som verkligen inte har något med inlägget att göra. Men vi kan ju säga att den dämpar faktumet med att jag är förvirrad. Eller inte.

Kommentarer
Postat av: hedvig

fin bild!

2007-08-14 @ 21:20:10
Postat av: Jasmin

Snygg bild. ;)

2007-08-16 @ 10:07:43
Postat av: Sofia

Hedvig & Jasmin: TAck ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback