Den ultimata skinnjackan?

2007-08-12 @ 13:02:00

Jag är ingen skinnjacke-nörd. Det ska ni veta. Jag är inte heller nån jack-nörd överhuvudtaget. Jag har väldigt svårt att hitta en som jag faktiskt tycker om. Och när det gäller skinnjackor är jag bara för kräsen. För stora fickor, för lång, för glansig, o.s.v. Men idag när jag kollade runt på denna roliga blogg hittade jag minst sagt ett inlägg där ägarinnan av bloggen visade upp ett av hennes senaste köp - en skinnjacka. Fast det var inte bara en skinnjacka, utan det var en skinnjacka precis i min stil.

98065-449
(Bild: Karin Olofsson)

Hon hade inte skrivit något i inlägget om vad den kostade eller vart den kom ifrån, men när jag klickade på kommentarerna och scrollade ner såg jag att hon skrivit lite om jackan. Såhär skrev hon:
"Var så många som undrade samma fråga så jag svarar här en gång för alla.
KÖPT: Zara Hamngatan Stockholm
ÄKTA: Ja
HA PÅ: Helt helt underbar, skön, mjuk, bekväm, stretchig
PRIS: ca 1200 svenska kronor
ja nyligen kommit ut.. ni gör inget dåligt köp om ni också köper den.. då kan ni joina min klubb."

Jag vill hemskt gärna ha jackan, men jag tror jag väntar en månad till så att jag har råd med den. Sen kanske jag till och med hittar en finare? Gud vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback