"Vänta ett tag; var det där Modette jag precis såg?"

2007-04-12 @ 20:07:42

Idag hade jag verkligen nada att göra. Tråkade framför datan till fyra, skulle jag tro då jag fick den största ångesten att jag tråkade bort mitt liv genom att sitta framför datan, så jag gick en runda i centrum.
Kollade mest på saker jag ska köpa när jag får pengar (vilket är på fredag nästa vecka, YEY), men jag gick även in på Pressbyrån för att kolla tidningar.
Inne på Pressbyrån råkar man snubblade jag över en tidning, en speciell tidning, nämligen självaste MODETTE. Jag kollade på den ett tag, sen sprang jag mot kassan och köpte den. 45 pix gick den av på. Ganska dyrt för en tidning, men jag kan bara säga att det är den värd! Skitbra läsning och inspiration. Grym!

För er som inte har den; spring och köp den NU!

98065-311
Sköldis vaktar Modette åt mig, SÅ DET SÅ (;

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack för tipset. Får skicka ner Älsklingen till stan sen:)

Postat av: Estelle

Ska köpa den då!

2007-04-13 @ 15:15:20
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Anna Mira

Ja jag har också läst om den på inernet, inte sett tidningen i butik än bara...*snyft* Om den e så bra som du säger ska jag absolut slå till! Inspiration är aldrig fel...

2007-04-13 @ 19:30:17
URL: http://www.annamira.blogg.se
Postat av: Sofia

Kristina: Det borde du verkligen (;

Estelle: Gör det du (;

Anna Mira: Det är verkligen så. Den finns på pressbyrån (;

2007-04-13 @ 22:33:31
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: Psh durr. =P

Sofia's nya obsession (?) :P
:)(:

& people dont change;; they become more of who they really are. ;)

2007-04-15 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback