Tre outfits att lägga på minnet

2007-04-29 @ 14:41:09



Streetstyle är en av de grymmaste sakerna i modet, verkligen! Det är så kul att se olika människors peronliga stilar, som man ibland själv kan bli inspirerade av.

Just nu har jag blivit väldigt inspirerad av dessa tre outfits. På den första har vi Ashlee Simpson med en klänning som ser sjukt skön ut. Sån klänning ska man ha när man ska tillbringa en hel dag på stranden, ju! Hatten är dock inget jag skulle valt.
På den andra bilden ser vi en fräsch Kylie Minogue i en somrigt snygg klänning. Klänningen passar henne så bra, don't you think?
Modette-praktikanten Carolin är den personen som står och poserar på den sista bilden. Jag gillar hennes outfit så sjukt mycket. Inte bara för att den är i färgen svart som även är en av mina favoritfärger, utan även för att allt ser SÅÅÅÅ bekvämt ut. Tänk dig själv ett par chinos/byxor, ett linne, tygskor och bara ett halsband? Fan vad skönt! Tror faktiskt själv att jag ska ge mig ut och leta efter ett par. Gillar även hennes lugg, faktiskt. Funderar på att klippa pannlugg, men ska nog göra det efter sommaren i så fall, eller?


Kommentarer
Postat av: ulrika

Gillar Ashleys outfit!

Postat av: Nikita

Pete Wentz <3

2007-04-30 @ 13:47:46
URL: http://nikitas.blogg.se
Postat av: Sofia

Ulrika: Me to (;
Nikita: Yep ;D

2007-05-06 @ 14:58:13
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback