Ja, jag lever (;

2007-04-03 @ 19:17:48

Jag är skitpissigt ledsen för att jag inte skrivit i denna blogg på ett tag, och jag kan verkligen inte skylla på nåt. Eller vänta, det kan jag ju - det ÄR ju vår nu! Punkt. Och med det menar jag ju då att man är ute istället för inne och att man inte sitter framför datan så mycket som man gjort förut. Jag har till och med blivit segare på att skriva på datan, haha. Men jag ska försöka skriva lite här, men om jag inte gör det så är jag väl ute och njuter (;

Förresten, om ni vill kan ni ju maila mig på [email protected]

Veckans låt: Snook - Snook, svett & tårar

Kommentarer
Postat av: hedvig

jag godtar ursäkten ;)

2007-04-04 @ 10:48:37
Postat av: Sofia

Hedvig: haha, vad gulligt (; (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback