Got to rush

2007-04-15 @ 22:25:52

15 april, 2007 klockan 12:37

         
Alldeles snart ska jag träffa ett par kompisar. Vi ska träffa en annan kompis och så ska vi ha picknick. Förresten så blir dagens tips picknick då det är så skönt väder ute (hoppas jag, haha).

Ha det bra, för det ska jag ha! (;

Update: JAA, det var soligt ute och dessutom varmt. Nu får man hoppas på att det blir så ett bra tag till bara (;
Förresten, imorgon är det skola och jag har verkligen saknat att vara i skolan. NOT. Kunde det bara inte få ha varit påsklov ett par dagar till? Eller veckor? Och sen kommer vi till det ännu mera negativa - sommarlovet som är det nästa lov. Nu får ni inte tro att jag hatar sommaren, men det är bara så att alla heta nior kommer sluta och börja gymnasiet. Nu får vi hoppas på att de går om, haha (A).

Kommentarer
Postat av: hedvig

åh, vad mysigt.

2007-04-17 @ 18:57:39
Postat av: Nikita

r.i.p niorna :/ i will be missin you <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback