Ena dagen får man pengar, andra dagen slösar man de

2007-04-23 @ 21:59:06

98065-315

Idag var jag faktiskt i stan men ett par kompisar. Jag passade på att shoppa upp (nästan) min månadspeng på saker som var viktiga som t. ex. skorna som du ser på bilden ovan. Tyvärr så hinner jag inte skriva så mycket om sakerna för snart börjar Prison Break, men skorna hittar du på Din Sko och de kostar endast 180 Kr. Förresten så har Yves Rocher 50 % på allt och det är jävligt smart att fynda de saker man inte hittar i badrumsskåpet nu.
En snabb lista på allt som köptes denna skumma (haha, bara några fattar) dag:
Skor, Din sko
Handkräm & Eye-remover (+varuprover och tvål som man fick när man blev medlem hos de), Yves Rocher
Ring, flera örhängen & hårspännen, H&M

Kommentarer
Postat av: hedvig

fint!

2007-05-05 @ 02:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback