Politik-intresserad - jag ?

2006-09-08 @ 18:12:29

Den 17 september är det dags att rösta. För att rösta måste man vara 18 år fyllda. Är jag det? Nej, men ändå så hejar jag på ett parti. Jag har helt plötsligt blivit politik-intresserad. Det är ganska kul enligt mig att söka information på ett och ett annat sätt och heja på ett "lag"
Men en sak är klar: Mode kommer jag alltid ha i mig, så tro inte att jag menar att bloggen ska förvandlas till en politik-blogg, för dt ska den inte.


Update: Efter att ha tillbringat en dag hos släktingarna så berättade min moster till mig vad moderaterna ville. Oj, jag blev helt förstummad. Sånt hade jag inte trott att de ville. Så nu hejar jag på Social demokraterna för att jag tycker att de har gjort det så bra för oss under de sista åren. Jag säger som min moster sa "Man måste tänka på det vi har idag. Hur mycket vi har tillgång till, som t.ex. att vi får åka till semester. Vilka är det som gör så att vi får det?"

Kommentarer
Postat av: ellen

politik är tråkigt

Postat av: Nikita

Ganska roligt är det faktist med politik , bra att man angaerar sig för politik är en del av vårat sammhälle (;
antar att du röstar på moderaterna ?

2006-09-09 @ 12:25:01
URL: http://nikitaas.blogg.se
Postat av: Sofia

Ellen: Tycker inte jag : P
Nikita: prcis. Såklart Moderaterna! : )

2006-09-09 @ 13:22:30
URL: http://rosette.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback