Picknick? Näe, shopping!

2006-09-30 @ 17:49:05



Idag var det planerat att jag, Emelie och  Nikita skulle gå på Picknick. Vi hade bestämt nästan allt, men en sak kunde vi inte bestäma - vädret. Som ni förstår så var vädret väldigt dåligt för en picknick-dag.
Emelie frågade mig om jag hade lust att åka till stan med henne. Jag hade lust att shoppa så jag sa ja. Hon skulle köpa ett par mus-tofflor, och det gjorde hon. Jätte söta och sköna var dem.
Vi var i både T-centralen och Skanstull. Jag köpte inget i T-centralen, men i Skanstull köpte jag ett skärp att ha i midjan från Röda korset för endast 20 :- och en "hängare" med tre krokar från Indiska för 15 :-. 

Inte så lång dag, men lite shoppat, i alla fall. ; )

Kommentarer
Postat av: Nikita

Braiga fynd som vanligt, you go girl (;

Postat av: Emelie

Hur satte du upp kroksaken? ;P

2006-09-30 @ 18:34:51
URL: http://basic.blogg.se
Postat av: Sofia

Nikita: Nämen tack : )
Emelie: Med spikar ; )

2006-09-30 @ 19:00:54
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback