Mini-shopping

2006-09-23 @ 16:42:34

Jag väntade och väntade på att Nikita skulle ringa så att vi kunde träffas efter att hon hade klippt sig. Bara gå runt lite i centrum, alltså. Men hon ringde inte så jag bestämmde mig för att ta en linte runda själv.

Jag gick typ bara in i H&M så därför borde det inte kallas shopping utan mini-shopping.
  Men för att det ska bli en mini-shopping så måste väl man ha köpt något, right? Ja, det måste man, och det gjorde jag. Ett smalt svart-glittrigt diadem för ett mini-pris: 9.50 :-

Finns det någon mer än jag som tycker att det var ett riktigt fynd?

 

98065-93

Kommentarer
Postat av: Nikita

MEN SOFIAAAA , JAG RINGDE OCH RINGDE MEN DIN MOBIL VAR JU AVSTÄNGD :/
SÅ JAG ÅKTE ALDRIG DITT MEN JAG OCH EMELIE SKA DITT IMORGON , FÖLJ MED OSS DÅ .. MÅSTE HITTA NÅTT TILL SKOLFOTOT

Postat av: Nikita

MEN SOFIA ! , JAG RINGDE OCH RINGDE MEN DIN MOBIL VAR AVSTÄNGD JU :/ .
Så jag åkte aldrig ditt , men jag och Emelie ska ditt imorgon så då får du ta och följa med , måste hitta något till skolfotot ju .

2006-09-23 @ 21:05:26
URL: http://nikitaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback