Kind of boerd

2006-09-30 @ 21:16:52

Jag har ungefär inget att göra just nu, så därför får ni lära känna mig bättre genom en lista snodd ifrån Ida.

Ebba von Sydow eller Sofi Fahrman: Sofi börjar bli lite tråkig och Ebba kommer alltid att vara min förebild på ett eller annat sätt.
Vitt eller svart: Svart
Grått eller brunt: Grått
Prickigt eller randigt: Om jag måste välja får det bli randigt
Chloé eller Marc Jacobs: Kan man säga båda?
Knappar eller rosetter: Stora knappar och fina rosetter
Guld eller silver: Jag passar mer i guld
Klänning eller kjol: Klänning, helt klart
Rachel Bilson eller Mischa Barton: Rachel har en  jättefin stil
Rundad eller spetsig sko: Rundad, såklart!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Rolig lista! Kanske snor den om jag inte hittar på något bättre! ;)

Postat av: Mimmi

Hejsan! Jag undrar om du är bra på att göra själva layoutet på bloggar? Jag skulle verkligen vilja ha lite hjälp. ;)

2006-10-01 @ 07:35:26
URL: http://mitchomatcho.blogg.se
Postat av: Sofia

Johanna: Visst! ; )
Mimmi: Du verkar ha lyckats lite på egenhand! ; )

2006-10-01 @ 11:13:48
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback