Gårdagens lilla shopping med Proma!

2006-09-03 @ 11:22:10

Som ni vet så skrev jag ju igår lite om shoppingen med Proma (och lite Richa. Hon gick hem, efter ett tag). Här kommer resultatet av den roliga shoppingen, som gick så snabbt.



1 Lila ögonskugga från The body shop. Enligt kassörskan så ska den passa jättefint till mina ögon, eftersom de är bruna. Jag har nog aldrig fyndat något från The body shop för bara 10 : - !
Ett par örhängen från Vero moda. Jättesöta guldiga hjärtformade örhängen fyndades även dem, men för 25 : - Innan jag köpte de så var jag nära på att köpa ett par från glitter, men icke sa nicke.

2 Okej, den köpte inte jag, utan jag fick den av Proma. Jätte gulligt av dig! På denna kylskåpsmagnet står det "Vänner är som blommor, de lyser upp din dag", och det stämmer faktiskt! Jätte söt, är vad den är!
Tack Proma!

Bilder: Privat - jag

Kommentarer
Postat av: Proma

Vsg :D !

Postat av: Proma

Btw bassade du i örhängena?

2006-09-03 @ 14:51:32
URL: http://garderobenfull.webblogg.se
Postat av: Sofia

Proma: Har inte prövat = P : )

2006-09-03 @ 17:27:00
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback