Efter lite slit kanske den blir min...

2006-09-29 @ 23:45:37

98065-103
Nu har jag bestämt mig. Jag ska sy en förklädesklänning. Inte köpa, sy. Mest blev jag intresserad av att göra det då jag såg att Sofi hade tipsat om klänningen på bilden. Jag hade iförsig sätt den tidigare, men inte så mycket. Nu har jag i alla fall bestämt mig att om allt går som det ska så har jag inom kort på mig den.

Tyget tänker jag nog köpa från Ikea.
25 :- per meter kostar den. Alltså får jag betala 100 :-, eftersom jag ska ha 4 meter. Tyget ska vara i svart.

Förresten; någon som vet om det finns ett bättre, dvs. ett billigare ställe där man kan få tygen ifrån?






Kommentarer
Postat av: Paulina

Man kan säkert köpa bra tyg 2hand för bara 10:-/metern.. Bara man hittar rätt 2hand place :)

Postat av: anonym

är inte 25kr/meter billigt som det är då? :) Du kan kanske besöka en riktig tygaffär och kolla i fyndlådorna.

2006-09-30 @ 13:04:58
Postat av: Sofia

Paulina: Ja, det är sant. Men det finns ingen som jag vet som har det systemet.
anonym: Jo, det är rätt så billigt. Ja, det har du rätt i!

2006-09-30 @ 20:34:52
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback