Bland gardinerna hittar du mig

2006-09-03 @ 17:52:16

Gosh, vilken dag!

Först gick jag och mamma till centrum för att köpa gardiner, som hon hade spanat på. De kom från indiska. Från början så hade jag lite emot gardinerna, för att de såg lite konstiga ut, i mina ögon. Men mamma köpte de ändå. Sammanlagt fyra gardinlängder (vi har stora fönster i vardagsrummet, så det är därför. Två av längderna borde man egentligen inte kalla gardiner, men något liknande i alla fall. Det är typ olika "snören" som hänger ner. Fransar?)
Senare - när vi var hemma så var det dags att sätta nya gardiner i hela lägenheten. Inte så jobbigt, trodde jag, men hade fel. Så nu är allt avklarat, och här sitter jag - trött som en bebis.
Jag måste faktiskt erkänna att jag tycker att resultatet/resultaten blev bättre än det jag hade trott.

Resultat av vardagsrummet:

98065-49

Bild: Privat - Jag

Kommentarer
Postat av: emma

fint :D hur går de med acnekrämen?

2006-09-03 @ 18:22:01
Postat av: Nikita

Jätte snyggt(;

Postat av: Sofia

emma: Tack : )
Den fungerar väldigt bra, måste jag säga
Nikita: Tack : )

2006-09-03 @ 18:39:34
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: Proma

skit fint!

2006-09-10 @ 15:15:11
URL: http://garderobenfull.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback