Tack Glamour!

2006-10-05 @ 19:47:00

För ett tag sen beställde jag ett erbjudande hos Glamour; 3 tidningar + en mascara (från maxfactor) och ett läppglans (även från maxfactor)... Erbjudandet gick på 49:- Och idag landade visst ett paket i brevlådan hos mig, men det visste inte jag om, eftersom halva dagen hade spenderats i skolan och hos Nikita (där vi såg på film och hade kul : ) ).
Premierna var, som ni ser inte marcaran och läppglanset utan ett brunpuder från Dr.Hauschka (!), en marcara från Maybelline (som jag tyvär har hört dåliga rykten om) och ett läppglans, även från Maybelline. Den är i färgen "chamallow lolly pink".

P.S. Bilden gör den ingen rättvisa !

98065-117

Tack Glamour!


Kommentarer
Postat av: sara

det där läppglanset är fint! god lukt, eller hur?! o nu är jag inte säker, men är det den mascaran med en kam isället för borste... ser ut som den, o den är jättebra!

Postat av: Sofia

Sara: Allt stämmer ; )

2006-10-06 @ 08:17:58
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: Proma

FinA GREJOR. :)

2006-10-06 @ 14:55:43
URL: http://garderobenfull.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback