Ms Bijoux hos Accessora

2006-10-14 @ 19:30:15

Jag är den som använder minst en accesoar varje dag. Många tror inte att t.ex. ett halsband kan förbättra/förstärka en hel outfit. Jag tror det, eftersom det verkligen stämmer på mig, för ibland kan jag ha en väldans tråkig outfit. Då brukar ett armband eller ett halsband verkligen pigga upp. Det är egentligen ett av mina bästa tips för att förstärka en outfit.

På  
Accessora har de fått in en ny accesoar-kollektion som nästan är billigare än i butiken. Kollektionen heter Ms Bijoux och kostar från 29 kr och uppåt. Den är även väldigt moderiktig, om man säger så.

98065-130

Bild: Accessoara

Kommentarer
Postat av: mandy

åh, tack! vilket bra tips:) ska kika in där!

Postat av: Sofia

mandy: Det var så lite så ; )

2006-10-14 @ 21:05:34
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: Anonym

var finns själva butiken?

2006-10-15 @ 18:53:12
Postat av: Sofia

Anonym: Det är själva butiken.. Alltså det är en internet butik : )

2006-10-15 @ 18:55:11
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback