Min favorit från Lush

2006-10-11 @ 19:16:18

Jag blev utmanad av Ellen att nämna min Lush-favorit. Jag har alltid, älskat afffären och märket. Tillochmed (belive it or not) sen jag var liten. Jag kommer ihåg att jag brukade göra som jag gör idag: lukta på alla tvålar som fanns i butiken.
Och att Lush inte testar på djur gör inte butiken sämre.

Efter en kort stund utav bläddrande på deras hemsida så hittade jag en dushkräm som sägs göra kroppen skön som bomull. Jag skulle verkligen vilja testa den,men priset svider en aning. 
Dushkrämen heter "Dreamwash" och inehåller bl.a. eteriska oljor av ros.




Bild
: Lush


Kommentarer
Postat av: hedvig

LUSH är bara bäst. "honey, i washed the kids"-tvålen luktar så gott att man typ dör.

2007-03-22 @ 05:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback