Ikea och jeans shopping

2006-10-22 @ 18:49:07

Idag var jag tvungen att vakna tidigt eftersom Emelie hade bett så snällt till mig att följa med till Ikea. Jag som hade tänkt ut dagen med ett besök hos Weekday. Men allt löste sig då jag bad henne om några minuter för att hitta ett par nya jeans. Sen skulle vi alltså till Ikea. Och ja, jag hittade ett par jeans från weekday. Jätte bekväma, och jätte fina var de.

På Ikea köpte jag de sakerna jag skrev om tidigare. Inte mer eller mindre. Men de behövdes verkligen. Just det, Ikea har redan tagit in julprylar. Ganska kul, faktiskt.


PAPPIS
98065-111Låda med lock, 6,00 kr (12,00 kr/2 st)
BOKIS
98065-111Bokstöd, 5,00 kr (10,00 kr/2 st)

Summa: 427:- (inkl. blå kasse och jeans)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback