En liten irritation, bara

2006-10-18 @ 18:50:13

Det finns en sak som jag stör mig på. Eller okej, det finns flera, men idag tänker jag nämna en som jag fick se, ännu en gång, i Klick Mode.

Saken som jag stör mig på är när man ser den där finfina klänningen som man bara skulle vilja ha på sig för varje steg man tar kommer från SECONHAND! Visst, fynd är allttid roliga att se, men att man sätter ut sen mitt under alla anda saker som det finns flera av tycker jag inte om.
Kan man inte bara ha en artikel om fynd som man har hittat på diverse ställen och lite fakta om stället och så.
Nästa gång man gör så borde man faktiskt tänka på att det kan förstöra en läsares dag, inte allvarligt, men i alla fall lite.

Men som sagt; det hela är bara en liten irritation, inget allvarligt. ; )

Kommentarer
Postat av: Ämäli

jag håller faktiskt med! det är grymt irriterande att hitta något man blir superkär i & sen läsa att det kommer från någon second hand i sthlm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback