Tyskland, här och nu.

2006-11-01 @ 20:33:12

Jag har trakigt nog inte haft kontakt med internet eftersom först sa bodde vi i Köln och där hade de inte det. Men nu har vi akt tag enda till Frankfurt, för att hälsa pa släkt och sant. Äntligen; var det första jag tänkte. Hihihi!

Jag har ju saklart saknat Sverige och alla nära till mig, men om jag tänker efter sa är det lite skönt attt byta rutiner. Da menar jag inte att jag tycker att det är skönt att slippa vännerna, utan da menar jag själva Sverige. Men jag maste verkligen säga att jag inte skulle klara mig utan Sverige. Det är nästan sa omöjligt att det inte gar att första. Haha!

Nog om vad jag saknar. Det finns en del saker som jag skulle vilja ha i Sverige. KFC är en av de. Och gissa vad de har här da? Inte nagot mindre än självaste STARBUCKS! Ah, vad glad jag skulle bli om rykterna som alla bloggar hade minst ett inlägg om skulle vara sanna. Nämligen att Starbucks skulle komma till Sverige. HOPPAS! Förresten, Sverige skulle även bli finare om vi hade en 900 ar gammal kyrka.


(Kyrkan)

Kommentarer
Postat av: Emma

hej, ja vet att det här int ha nånting me saken att göra men funkar din finnkräm?? basiron eller vad den hette. är den värd att köpa??
kram

2006-11-02 @ 09:22:12
Postat av: Nikita

I want starbucks and KFC, ffs !
det bästa verkligen när jag var i Dubai var jag alltid på starbusks 24/7 . får hoppasatt det kommer till Sverige .

Postat av: Proma

KFC STARBUCKS!!! (h)

2006-11-02 @ 12:02:39
URL: http://garderobenfull.webblogg.se
Postat av: Sofia

Emma: Absolut! Den hjälper jätte mkt!

Nikita: Haha. Ja, hoppas, hoppas! ; )

Proma: You know it! ; )

2006-11-02 @ 12:53:59
URL: http://rosette.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe, vi kanske har en så gammal kyrka här om några hundra år. ^^

Åhh, I want Starbucks too! :D

2006-11-03 @ 18:51:59
URL: http://basic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback