Lite om min dag

2006-11-27 @ 12:00:35

Hur är vädret just nu?
lite sådär ljust. Jag är typ bara inne så jag är inte helt säker. ; )


Vilken var den sista personen som ringde dig idag?

Hmm... Det måste ha varit Nikita.


Vilken var den sista sången du sjöng?
Vet inte? Det händer att jag sjunger sådär heeeela tiden. : )


När dansade du senast?

För bara några minuter sen, antar jag.


Nånsin förlorat en vänskap över nånting fånigt och dumt?

Nepp, men jag har däremot bråkat om något  fånigt och dumt, flera gånger.


Vad var det sista du åt?

Skolunchen, som var någon slags paela.


Har du varit riktigt deprimerad?
Inte idag, faktiskt. Idag är jag dessvärre hyper aktiv.


Någonsin fejkat sjukdom för att slippa skolan?

Säkert, men inget jag kommer  ihår. What can i say, fiskminne?


Vilken tid vaknade du idag?

Runt sju. Kanske 7.10


Vad har du på dig just nu?

Cheap Monday jeansen, ett svart linne och en kofta från lindex. Pärlörhängen och pärlarmband.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gott me paela till skollunch. I min skola är det fortfarande blä-mat som gäller.

2006-11-29 @ 08:12:08
Postat av: Nikita

Någonsin fejkat sjukdom för att slippa skolan?
Säkert, men inget jag kommer ihår. What can i say, fiskminne?

* HOST *

Postat av: Sofia

RE: Anonym
Jepp, visst är det. I min förra var det också äcklig mat. Euuw.

RE: Nikita
Det är faktiskt sant. Hahaha! ; )

2006-11-29 @ 14:09:54
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback