Mitt nya jag?

2006-12-08 @ 15:38:58

Borde egentligen ha startat dagen ordentligt med grötfrukost samt mycket frukt, men av någon anledning blev det istället en onyttig macka och lite jordgubbskräm. Onyttitgt, men gott. Men jag borde egentligen sluta och inte uppmuntra mig själv med att sluta nästa dag utan göra det istället här och nu.

I skolan hade vi en timma So. Just nu så jobbar vi med reklam. Ganska roligt, om ni frågar mig. Lärorikt också. Jag hade faktiskt lust att stanna på So-lektionen hela dagen så att jag slapp göra Svenska provet. Men icke sa Nicke. Svenska provet gick konstigt nog bra, om jag själv får bedömma det. Vad läraren ger mig för betyg är en annan sak.
 
Dagen har i stort sett handlat mycklet om våra skåp -  speciellt för Nikita som roligt nog tog fel böcker till varje lektion (ok, nästan) och råkade låsa in sina nycklar i skåpet. Andra gången på bara den här terminen. Vad kan jag säga? Vi är sjuor, d.v.s. nybörjare i det här systemet. Hehehe ^^

Orespekt och patetiska jävlar, har även de varit med i den här dagen. Tråkigt att skriva det här måste jag säga. Jag tänker inte nämna några namn, men det har varit några människor som har behandlat mig som tjejen-som-bara-skrattar-och-inte-har-några-känslor. Patetiskt, med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Nikita

Sofia, vi får skylla på att vi är nybörjare (;
tråkigt dt där som hände .

Postat av: Emelie

Hehe, jordgubbskräm & macka för mig också ;P

2006-12-08 @ 22:30:45
URL: http://basic.blogg.se
Postat av: Sofia

RE: Nikita
Haha, true. Jepp, men jag ska lämna det bakom mig. MEn det kuratorn tror om mig är verkligen roligt. Hahaha!

RE: Emelie
Haha, då är vi två om saken ;)

2006-12-09 @ 10:21:50
URL: http://rosette.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback