Goodbye 2006, Hello 2007

2006-12-31 @ 19:44:40

Välkommen 2007, säger jag bara. 2006 har varit ett bra och roligt år. Ett år man inte glömmer, utan kommer ihåg. Men nu ska jag faktsikt dra några nyårslöften och andra stuff. ;)

Nyårsaftonen kommer att spenderas hemma. Låter tråkigt, men det kommer att vara roligt och mysigt. Som förra året t.ex. då välkomnade jag och min familj det nya året med att kolla ut på de fina raketerna. Ja, det låter tråkigt, men det är det inte om man bor på tolfte våningen (ja, ni läste rätt;)) och sedan efter att allt lugnat ned sig myste vi med en skräckfilm (Psycho) och hade en bra start på året.

Nyårslöfterna är de inte många, men inte de enklaste heller. När jag bestämde mina nyårslöften var jag tvungen att tänka på nåt som inte är omöjligt att göra, inte alldeles för hårda eller enkla, men ändå med lite ansträngande kan de bli riktigt lätta. Alltså är mina nyårslöften att:
98065-155 Vara stark och stå på mig och inte backa ut när det är något jag tror att jag inte kan. Alltså kämpa på och tro på mig själv!
98065-155 Vara mindre pratig på lektionerna och vara uttålig då min lärare bara babblar om saker jag förstått eller är onödigt.
98065-155 Försöka spara lite pengar på kontot.
98065-155 Läsa mycket mer böcker och inte skylla på att jag "inte hinner".
98065-155 Vara mer aktiv i skolan. Jag har ju hittlls fått bättre än vad jag trott, när det gäller betygskritiken, men det känns fortfarande att som om jag inte gör 100% av det jag borde utan lite mindre. Kanske beror det på att jag pratar mycket på lektionerna, eller inte. Men en sak vet jag; jag kan bättre och det ska jag bevisa. ;)

Om jag skulle vara ute på någon fest eller bara på något fint ställe nu på nyår så skulle jag helst vilja ha på mig nåt liknande, som det här nedan.

98065-190

98065-155 Klänning, Asos, 541.76 Kr
98065-155 Parfym, Miss dior Cherié, Dior
98065-155 Halsband, H&M (Finns i butiken), 49.50 Kr
98065-155 Kuvertväska, Asos, 54.18 Kr

Det känns som om jag inte har tackat mina underbara läsare, don't you think? Ni har varit jättegulliga, med tanke på alla fina komentarer jag har fått. Fortsätt så, så fortsätter jag med att blogga. Promise. :) 

"Ut med det gamla - in med det nya"
Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback