Walk-in closet á la Sofia, snart?

2006-08-18 @ 14:27:53


Just nu så svävar alla tankar och drömmar i huvudet på mig: kläder, shopping, symaskin, ännu mer kläder, ännu mer pengar, finare möbler till rummet, en ny bakad bakelse, en walk-in closet...
Alla tjejers dröm måste väl ändå vara en walk-in closet, right? I alla fall min. Jag ska satsa på ett bra jobb som gör att jag kan köpa en stooor lägenhet med ett stort  tomt rum, där jag ska fixa, så att det blir just en walk-in closet. Drömma går ju, än så länge...



Bild: SATC-Carries walk-in closet. (google)

Kommentarer
Postat av: Emma

åh va härligt! alla tjejer borde ha rätt till en sån!

2006-08-18 @ 15:05:12
Postat av: Anonym

ME WANT! Det borde vara en rättighet att ha!:)

Postat av: Sofia

Emma: Ja, instämer. : )

Avision: Håller med, totallt! : )

2006-08-18 @ 20:56:36
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: Anna K

Åhh, det borde finnas i ALLA hus, som standard liksom:)

2006-08-20 @ 20:30:57
URL: http://dedicatedtomormorkirsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback