Veckans shopping

2006-08-12 @ 17:38:59


Än så länge så ligger jag ganska bra till inför skolstarten. Jag har nämligen shoppat en hel massa som jag verkligen behövt. Nedan ser ni sakerna:

Kläder:


Bild 1 Två par stuprörs-jeans som jag fyndade för 149 kronor styck(!). Den mörkblåa (den är lite mer åt mörkblå i verkligheten) kommer från Bik Bok och finns även i vitt, om jag minns rätt. Den svarta kommer ifrån KappAhl´s barnavdelning och kostar annars 199 kronor, men eftersom det var 50 kronors rabatt på alla barnbyxor så fick jag den för 149 kronor.

Bild 2 Tre nya sköna tröjor, okej då: en skön tröja och två koftor. Alla är av 100 % Bomull, och kostade inte mindre än 29 kronor styck! Tipset är att köpa en storlek större än vad du egentligen har, eftersom att det är bomull och krymper oftast. Alla kommer ifrån Vero Moda. Det kallar jag fynd!

Andra saker:


Bild 1 Två ljuslyktor med söta färger + "handtag" för endast 5 kronor styck hos Netto.

Bild 2 Kollegieblock har jag alltid behövt. De står mig väldigt nära, när jag har lust att kladda på lite saker. Denna fräshing kommer ifrån Åhléns. Eftersom de hade en liten rea så kostade den endast 10 kronor. Normalt så kostar den 15 kronor hos de - inte stor skildnad.

Bild 3 De som läste min förra blogg fick veta lite om att jag skrev i en tidning, och nu är det klart. Vill du läsa den och möjligtvis se en bild på mig, så finns den att hämta gratis i gallerian eller på Ung08-festivalen som äger rum den 15-19 Augusti i Kungsan.

Kommentarer
Postat av: Proma

hallå Jag måste få ett ex måste ju se hur bilden blev :P

Postat av: Sofia

Proma: Jag sa ju det till dig i telefonen. Fotot kom tyvärr inte med : (

2006-08-14 @ 19:59:02
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback