Hemmadag?

2006-08-14 @ 14:46:16


Ja, det verkar bli en trist hemmadag idag. Fan. Jag som hoppades på något i en picknick-stilen. Well, well...det enda som kan trösta mig är mina bekväma pyamas som jag snart ska sätta på mig. Kanske ska jag städa rummet lite, eller inte (?)

Har nån något tips om vad man kan göra?

Update:
Hemmadag? Skulle inte tro det! Jag och Emelie kom sedan överens om att träffas. Sagt och gjort. Vi träffades i centrum och bara gick runt. Tråkit? Nope. Jag tycker annars att det kan vara tråkit att gå runt i Centrum, eftersom man tröttnar, men idag var det andra bullar. : )


Kommentarer
Postat av: Emms

Hej hej! :D Din blogg är super, kan du inte lägga in lite bilder på vad du köpte i Turkiet?
Kram

2006-08-14 @ 23:15:14
Postat av: Sofia

Emms: Jo, jag tänkte faktiskt göra det. De kommer snart. Tack, förresten. : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback