Härlig dag!

2006-08-28 @ 17:29:54

Denna dag har varit så bra! Dagen började med att jag försov mig en halvtimme, men vad gjorde det? Jag hann i alla fall. Emelie var dessvärre väldigt sen: mer än 20 minuter fick jag stå och vänta på henne. Men vi hann som sagt i alla fall. Efter några (enkla) lektioner kom jag fram till att högstadiet inte är SÅ komplicerat som alla beskriver.

Efter skolan gick jag hem och letade lite bland reklamen och undrade om det fanns någon reklam som ajg skulle fastna vid. Man kan ju säga att jag hittade en: Glamour. Jag studsade nästan upp och ner, bara för det.
Gud, vad glad jag var var (och är ; ) )

När mamma kom hem och rotade i reklamen (ja, även hon : P) såg hon ett erbjudande på en symaskin! Mamma säger att vi ska reservera den (ja, reservera först, sen köpa den). Nu är jag bara för GLAD! En egen symaskin... Finally!


Nyaste nummret av Glamour. Kate Moss på omslaget.

Bild: Glamour

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback