Första listan om mig

2006-08-12 @ 20:06:50

Jag tar och snor en lista från min underbara vän Emelie

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Väldigt bra, dagen ser ut att gå mot sitt slut, men ett väldigt bra slut. Jag är nöjd med dagen, helt enkelt
Favoritgodis: Chocklad och M&M´s
Är det något du absolut inte äter: Blodpudding - har aldrig smakat, men det ser värkligen äckligt ut
Kläder just nu: Rött linne från förrförra (?) årets kollo + Mjukisbyxor (snarare långkalsonger) från Åhlens.
Musik just nu: Lyssnade precis klart på "Deja vu" med Beyonce
Sommarplaner:  UNG08 Festivalen+The Voice Festivalen och rätt så mycket mer, det har ju hänt en massa tidigare under sommaren, också.
Saft eller alkohol: Saft, helt klart!
Hur många kuddar sover du med: En enda! Hihi!
Favoritväder: Sol!
Morgon- eller nattmänniska: Både och. Beror på humöret och tröttheten
Sparare eller slösare: Shoppaholic, do i have to say more?
Kommer du ihåg din första kärlek: Har det på kort. En puss får räknas som kärlek, okej?
Tror du på mirakel: Ibland
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Max. 2, skulle jag tro (det rimmade!)
Bio eller promenad: På dagen tar jag gärna en shopping-promenad och på kvällen en tur till bio:n
Stjärntecken? Kräfta
Rädd för insekter? So much!
Största svaghet: Vet inte
Det här är jag bra på: Mycket, faktiskt, men det är ju i för sig alla.
Chips, morötter eller godis? Allt
Pizza eller hamburgare? Båda två
Skriver du dagbok? Nope. Men bloggar gör jag (som du ser)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?Nej. Naturligt är oftast finast
Stökigt eller välstädat? Perfektionist med andra ord för välstädat
Är du rädd för blod? Ibland
Saltar du på maten? När det behövs, ja.
Gillar du att sjunga? Faktiskt inte : S
Anser du att du är stark? Japp
Brukar du sola? Ja, om det är varmt
Vad gör du om du får hicka? dricker 7 klunkar vatten
Kaffe, te eller inget? Kaffe latte och cappuchino.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för att du tycker att jag är en underbar kompis, tycker detsamma om dig. ;)

Postat av: Sofia

Emelie: Såklart jag tycker det om dig; du står mig alltid nära - i blött och torrt. Tack! : D

2006-08-12 @ 22:28:59
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback